loading

Veel gestelde vragen

  • 1. Waarom kan ik niet online betalen?
    U moet uw bestelling pas betalen bij het afhalen. Dit komt doordat wij het juiste bedrag van de artikelen die moeten gewogen worden pas weten nadat wij uw bestelling hebben klaargemaakt. Het effectieve totaalbedrag van uw bestelling kan dus licht afwijken van hetgeen in vermeld staat op uw eindtotaal in de webshop.

  • 2. Moet ik aanschuiven in de winkel?
    Neen, als u verder niets meer nodig heeft uit de winkel, dan kan u uw bestelling direct afhalen aan ons afhaalpunt. U kan dit vinden op de parking naast onze winkel. Even goed duwen op het belletje en wij komen u snel verder helpen!

  • 3. Wat moet ik doen bij vragen?
    U kan ons mailen of bellen/whatsappen op het nummer 09 357 53 67. Bij een dringende vraag belt u best meteen naar de winkel zodat wij u meteen kunnen antwoorden.

  • 4. Ik vind een artikel niet in de webshop!
    Dat kan, want niet al onze artikels staan vermeld. Bent u op zoek naar iets dat u in de webshop niet kan vinden, dan mag u het altijd vermelden bij de algemene opmerking wanneer u de bestelling afrondt. Wij houden hier rekening mee en nemen, indien nodig, telefonisch contact met u op.

  • 5. Ik heb geen bestelbon ontvangen van mijn bestelling?
    Dat klopt. Als u uw bestelling heeft doorgestuurd, dan ontvangt u altijd een automatisch antwoord per mail dat wij uw bestelling hebben ontvangen en meteen aan de slag gaan om alles klaar te maken. Heeft u deze mail niet gekregen, controleer dan zeker uw spam of ongewenste mails. Enkel tijdens het eindejaar ontvangt u binnen de 24u nog een extra mail van ons met uw bestelbon en bonnummer om alles af te halen.

Winkelmandje